دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پمپ آب کشاورزی برای آبیاری


پمپ آب کشاورزی برای کاربردهای کشاورزی عبارتند از: پمپ های زیر آب ، پمپ های سانتریفیوژ ، پمپ های هلی کوپتر ، واشر فشار. مثلا؛ پمپ های موتور خودکار ، پمپ های شستشوی حجم. در آخر پمپ های محرک PTO ، پمپ های تانکر دوغاب و پمپ های کود مایع.

پمپ آب کشاورزی برای آبیاری


پمپ دندانه دار اکثر سیستم های آبیاری است. اگر پمپ صحیحی ندارید ، یا پمپ آب شما به طور ناکارآمد کار می کند ، می تواند انرژی بیشتری را از میزان مورد نیاز مصرف کند که منجر به هزینه های اضافی پمپاژ می شود.

در جایی که زمین به آبیاری مداوم نیاز دارد ، سرمایه گذاری در پمپ آب مناسب ضروری است. اگر یک کشاورز یا مدیر زمین هستید ، ممکن است از قبل یک پمپ آبیاری داشته باشید یا به دنبال سرمایه گذاری در آن هستید. پمپ های Alton خدمات پمپ های آب کشاورزی را تأمین ، نصب و سرویس می دهند تا پمپ شما را به خوبی حفظ کنند و کار شما به صورت روان انجام شود.


پمپ های آبیاری آب برای انتقال آب از منبع تأمین آب به منطقه مشخص شده زمین چه برای تأمین محصولات شما و چه برای نگهداری زمین ضروری است. مانند سبز گلف ، زمین کریکت یا برای نگهداری از چمن. از پمپ های آبیاری گاهی اوقات به عنوان پمپ های آبیاری چمن یاد می شود.

انتخاب پمپ آب راست


پمپ های آب برای سیستم های آبیاری برای کنترل آب در طیف وسیعی از جریان ها و فشارها و مقابله با حجم زیاد مورد نیاز هستند بنابراین معمولاً از نظر طراحی گریز از مرکز هستند. همچنین ممکن است پمپ های توربین چاه های عمیق ، پمپ های زیر آب و پروانه را در نظر بگیرید.

پمپ های سانتریفیوژ با تعداد کمی از قطعات متحرک طراحی ساده ای دارند. این امر منجر به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و در نتیجه صرفه جویی در هزینه شما می شود. این نوع پمپ بهترین کاربرد را در مواردی دارد که پمپ اغلب یا حتی به طور مداوم استفاده می شود.

قبل از انتخاب پمپ آب کشاورزی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

منبع آب (چاه ، رودخانه ، حوضچه ، مصنوعی)
فاصله از منبع آب
اندازه لوله کشی
میزان جریان پمپاژ مورد نیاز
در Alton Pump Services ما به شما کمک می کنیم پمپ مناسب برنامه خود را انتخاب کنید. ما پمپ شما را نصب ، سرویس و تعمیر خواهیم کرد. برای بررسی نیازهای خود با تیم حرفه ای ما تماس بگیرید: 02188306500

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب کشاورزی در لینک روبرو : پمپ آب