دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چرا فشار پمپ آب کم آست؟

آیا فشار کم پمپ آب را تجربه می کنید؟ اگر فشار کم آب در خانه یا محل کار خود را تجربه می کنید ، می تواند بسیار ناامید کننده باشد. قبل از اینکه بخواهید برای کارت اعتباری خود اقدام کنید و اولین راه حل ارائه شده را انتخاب کنید ، ممکن است ارزش این را داشته باشد که دلایل ما را برای اینکه ممکن است فشار پمپ آب کم داشته باشید و عیب یاب ما برای تعیین محل مشکل را بخوانید.

با اطمینان از خریدن راه حلی که بی نتیجه باشد ، می توانید در طولانی مدت در هزینه های شما صرفه جویی کنید. ما زمان زیادی را صرف جایگزینی سیستم های تقویت کننده ای می کنیم که بی فروش شده اند یا جایی که مردم ارزانترین گزینه را خریداری کرده اند بدون اینکه بفهمند آیا واقعاً برای سیستم آنها کار می کند یا خیر. با درک اینکه چرا فشار آب کم دارید باید به شرایط خاص خود مسلح باشید.

سازمان آب شما آب از مخزن خانه شما را جمع آوری ، تصفیه و تأمین می کند. فشار آب تضمینی را تنظیم و حفظ می کند ، اگرچه سطح فشار در طول روز متفاوت است.

عیب یاب فشار کم پمپ آب:

آیا در تمام محل های خروجی آب فشار کم دارید؟
تمام مراکز فروش خانه خود را بررسی کنید. آیا همه مراکز فروش شما از فشار کم رنج می برند یا فقط یک مورد؟ اگر این یک خروجی جدا شده است ، باید شیر آب یا دوش خود را بررسی کنید. تمیز کردن ساده یا مقیاس زدایی ممکن است مشکل را حل کند.
آیا آب گرم ، آب سرد یا هر دو تحت تأثیر فشار کم هستند؟
منبع اصلی تأمین آب به طور معمول در آشپزخانه سرد یا شیر اتاق آب آشامیدنی وارد خانه شما می شود. اگر از این شیر آب بیرون بیاید (مانند دوش یا شیر حمام) مشکل از لوله کشی داخلی است.
اگر فقط آب گرم شما فشار کم دارد ، آبگرمکن خود را بازرسی کنید.
مطمئن شوید شیر خاموش نیست. برای ایمنی ، هر بخاری شامل یک شیر خاموش است که در مواقع اضطراری از آن استفاده می کند. اگر دریچه کمی چرخانده شود ، می تواند فشار آب شما را کاهش دهد. انسداد نیز ممکن است رخ دهد و لوله کش ها روش های کارآمدی برای بررسی این مسئله دارند.
به شیر کاهش فشار (PRV) نگاه کنید.
PRV (به شکل زنگ) معمولاً روی لوله ای است که وارد خانه یا محل کار شما می شود. این را تنظیم کنید تا ببینید آیا بر فشار پمپ آب شما تأثیر می گذارد یا خیر. در صورت خرابی یا خرابی سوپاپ تعویض ممکن است لازم باشد.
سوپاپ قطع کننده (سوپاپ ایستگاه متوقف کننده) را بررسی کنید
این شیر می تواند فشار پمپ آب را تحت تأثیر قرار دهد ، خصوصاً اگر کمی چرخانده شده باشد. شیر توقف داخلی شما باید کاملاً باز باشد. معمولاً در زیر ظرفشویی آشپزخانه ، در کمد هوا یا زیر تخته های کف درب ورودی قرار دارد. اگر سوپاپ بسته است ، آن را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا از باز بودن کامل آن اطمینان حاصل کنید. شیر توقف خارجی شما نیز باید کاملاً باز باشد. بعضی از املاک منبع تغذیه خود را با همسایگان خود تقسیم می کنند ، بنابراین با همسایگان خود بررسی کنید که آیا آنها اخیراً از شیر توقف خارجی استفاده کرده اند یا خیر.


امیدوارم بعد از بررسی ها موفق به حل مشکل خود شده باشید. اگر این بررسی ها را انجام داده اید و هنوز هم با مشکلات فشار پمپ آب کم روبرو هستید ، حداقل اکنون باید دانش کافی در مورد مشکلات فشار در خانه خود داشته باشید که باید شما را قادر به تصمیم گیری آگاهانه در مورد راه حل صحیح کند. در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری بدانید. شاید ارزش داشته باشد لیستی از تمام مشکلاتی که تجربه می کنید و اطلاعات مربوط به دارایی شما باشد.

چه عواملی می تواند باعث فشار کم پمپ آب شود؟

فشار ضعیف:
به طور کلی به دلیل کاهش فشار فشار شرکت های آب.
ارتفاع ملک:
هرچه ارتفاع ساختمان بلندتر باشد ، فشار بیشتری برای پر کردن مخازن هدر / شکست بیشتر می شود.
چندین خروجی آب:
هرچه محل خروجی فشار (شیر / دوش / منبع تغذیه) در ملک شما بیشتر باشد ، فشار بیشتری برای رساندن آب به همه آنها لازم است.
زمان بندی روزانه:
در اوج روز تقاضا برای آب زیاد است ، سیستم آب شما را تحت فشار قرار می دهد و فشار را کاهش می دهد ، به عنوان مثال صبح ها وقتی همه بلند می شوند.
زندگی در یک منطقه مرتفع:
اگر در منطقه ای تپه ای (بالای مخزن یا ایستگاه پمپاژ) زندگی می کنید ، فشار بیشتری برای رساندن آب به بالای تپه به ملک شما نیاز دارد. فشار زیاد در نواحی کم خواب و کم فشار در مناطق خوابیده بالاتر شایع است.
پمپ های ناکافی:
اگر از قبل پمپ ها را نصب کرده اید ، ممکن است چندان مناسب کار نباشد.
استعمال مفرط:
در هنگام جادوهاى خشک هنگام استفاده از لوله هاى آبى و آبپاش فقط یک نمونه از استفاده فوق العاده است.
قبل از بررسی راه حل های افزایش فشار پمپ آب خانگی ، باید بدانید:

شما چه نوع سیستم گرمایشی دارید؟


آیا سیستم Gravity Fed یا دیگ Combi یا مخزن آب گرم تحت فشار است
چه نوع ملکی است؟
آیا این یک خانه ، آپارتمان ، خانه های ییلاقی ، هتل ها ، انبارها ، دهکده های روستا و غیره است. همچنین چند داستان دارد؟
چند بار دوش در ملک؟
حمام ، توالت و آشپزخانه نیز دارد؟
تعداد افرادی که در این ملک زندگی می کنند؟
و آیا در آینده قصد افزودن سرویس بهداشتی یا داخلی را دارید؟
میزان جریان ورودی اصلی شما چقدر است؟
شما به راحتی می توانید یک کوزه 1 لیتری و مدت زمان لازم را پر کنید. یعنی 5 ثانیه برابر با 12 لیتر در دقیقه است.
اگر می خواهید در مورد سیستم خود بحث کنید یا در انتخاب بهترین پمپ به کمک نیاز دارید ،

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب