دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پمپ آب چیست؟

پمپ های آب و سیستم های آبگیری ، تجهیزات کنترل آب هستند که از پمپاژ یا تبخیر برای حذف یا تخلیه اشکال مختلف آب از اماکن ساختمانی ، بستر رودخانه ، شفت معدن ، شبکه های مترو زیرزمینی ، تونل ها ، کیسون و حتی ساختمان های مسکونی استفاده می کنند.

برای بسیاری از سایت ها ، این سیستم ها در فصل بارندگی ، دوره باران شدید و یا برای مکان در مناطق سیلاب بسیار مهم هستند

زیرا آب های زیرزمینی و باران می توانند فقط طی چند ساعت کل یک سایت را سیلاب کنند و باعث تاخیر ، فرسایش سطح ، آسیب ساختاری ، خرابی و بیشتر.

انواع مختلفی از پمپ های آب از جمله پمپ های جابجایی مثبت ، پمپ های گریز از مرکز ، پمپ های جت و پمپ های شناوری وجود دارد. برخی از سیستم ها برای کار مداوم به عنوان یک راه حل طولانی مدت نصب شده اند ، جایی که آماده هستند

تا به صورت اخطار شروع به کار کنند ، در حالی که برخی دیگر پس از نفوذ آب بطور معمول پس از نفوذ در آب یا خاموش یا به صورت کوتاه مدت (به عنوان تجهیزات یا اجاره خدمات) مورد استفاده قرار می گیرند. یا آسیب دیده است

پمپ های آب چگونه کار می کنند؟


انواع مختلفی از پمپ های آب از جمله پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز که خدمات مشابهی را ارائه می دهند وجود دارد ، اما به روشی متفاوت عمل می کنند.

مفهوم اصلی پمپ آب استفاده از موتور برای تبدیل انرژی چرخشی یا انرژی جنبشی و تبدیل آن به انرژی برای جابجایی مایعات یا جریان سیال (انرژی هیدرودینامیکی) است.

پمپ های گریز از مرکز با پروانه کار می کنند ، سیال از طریق پروانه چرخشی وارد می شود و با استفاده از نیروی محور گریز از طریق نکات پروانه بیرون رانده می شود.

روند این کار باعث افزایش سرعت و فشار سیال شده و آن را به سمت پریز پمپ هدایت می کند.

یک نوع پمپ گریز از مرکز یک پمپ شناور است که برای استخدام در سکوی iSeekplant در دسترس است.

یک پمپ جابجایی مثبت دارای حفره در حال گسترش در سمت مکش دستگاه و کاهش حفره ای است که در قسمت تخلیه دستگاه قرار دارد. پمپ آب با پر کردن متناوب حفره کار می کند و سپس جابجایی مایع با هر چرخه که دارای یک حجم ثابت است بدون توجه به فشار یا هد پمپ مورد استفاده قرار می گیرد.

اگرچه ارائه برنامه های مشابه اصلی تفاوت بین پمپ های آب گریز از مرکز و پمپ های جابجایی مثبت این است که پمپ های گریز از مرکز می توانند بسته به فشار نوع سر پمپ مورد استفاده در مقایسه با پمپ های جابجایی مثبت ، جریان متفاوتی داشته باشند.

سر استفاده شده تفاوت بسیار مهم دیگر این است که جریان پمپ های گریز از مرکز کاهش می یابد ویسکوزیته در مقایسه با یک پمپ جابجایی مثبت افزایش می یابد زیرا وقتی جریان افزایش می یابد ویسکوزیته است.

پمپ های آب چه می کنند؟


هدف اصلی سیستم پمپاژ آب انتقال آب از یک منطقه به منطقه دیگر است. آنها اغلب در مکانهای ساختمانی به عنوان نوعی استخراج آب استفاده می شوند و در برداشتن آب هنگام خاکبرداری ، در کارخانه های فاضلاب ، مناطق سیل زده یا هنگام برخورد با چاه های آب و چاه های نفتی ، به حذف آب کمک می کنند.

با این حال پمپ های آب فقط به سایت های ساختمانی محدود نمی شوند بلکه می توان از آنها در اماکن مسکونی ، اماکن صنعتی یا سایتهای تجاری که در اهداف آبگیری استفاده می کنند ، استفاده کرد. برای استخدام سیستم های پمپاژ آب به پمپ آب نیاز است.

پمپ آب دستگاه پمپاژ آب را اداره می کند و از عملکرد مؤثر آن اطمینان می دهد. با هزاران تأمین کننده پمپ آب که در iSeekplant ذکر شده اند ، می توانید منبع تأمین کننده واجد شرایطی در نزدیکی شما با تامین کننده های مستقر در بریزبن ، سیدنی ، پرت ، داروین و استرالیا پیدا کنید.

مشاهده لیست قیمت پمپ آب

به چه پمپ آب نیاز دارم؟


هنگام جستجوی نوع پمپ آبی که برای انجام کار شما صحیح است ، باید به محل کار ، اندازه کارکرد و مسافت مورد نیاز خود توجه کنید. همه این عوامل می توانند تعیین کنند که سیستم پمپاژ آب مورد نیاز شما چیست.

سیستم های پمپ آب اغلب دارای طول شیلنگ های مختلف می باشند ، بنابراین حتما فاصله مورد نیاز خود را بررسی کنید ، این مسئله در آبگیری یک چاه یا کار در آبگیری زمین بسیار حیاتی است.

هنگام کار در مسافت های زیاد ، اضافه کردن پمپ سر بالا گزینه بسیار خوبی است. اگرچه در صورت وجود اختلاف ارتفاع بین پمپ و سیال ، بهتر است پمپ زیر آب باشد. با توجه به موقعیت مکانی سایت همچنین می توانید تعیین کنید که بهترین استفاده از پمپ آب چیست.

هنگام کار در مناطق ساخته شده یا مسکونی ، محدودیت های صوتی وجود دارد و بنابراین یک پمپ آب خاموش بهینه خواهد بود.

iSeekplant با داشتن بسیاری از تأمین کنندگان پمپ آب در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، پرت و استرالیا ، می تواند به شما در یافتن منبع مناسب برای شما یاری برساند. به سادگی با یک منبع در منطقه محلی خود تماس بگیرید تا پمپ آب مناسب را برای پروژه بعدی خود پیدا کنید.

انواع مختلف پمپ آب چیست؟


سیستم های آبگیری زمینی

سیستم های آبگیری زیرزمینی معمولاً در سایت های ساختمانی یا در ساختمانهایی که کف آنها زیر سطح دریا یا آب زیرزمینی باشد استفاده می شود.

متداول ترین و ساده ترین سیستم آبگیری ، پمپاژ پاشش است ، هنگامی که بیل مکانیکی آبگیرها را نصب می کند و قبل از پمپ شدن از محل ، آب های زیرزمینی در داخل حوضچه ها جمع می شوند.

تکنیک های دیگری برای آبگیری در آب وجود دارد که شامل دیواره های امدادی ، شارژ مصنوعی و زهکشی سیفون است. با این وجود برای یافتن بهترین سیستم آبگیری زمینی به تکنیک های سایت وابسته خواهد شد.

این سیستم ها برای تسهیل کاهش موقت فشار منافذ یا سطح آب ، بازگشت خاک یا زیرزمین ها به شرایط سطح خشک ، پایدار و ایمن بویژه برای مکان های حفاری که زیر سطح آب زیرزمینی هستند ، استفاده می شوند.

در حالی که این یک روش مقرون به صرفه است ، ریزش زمین و ریزش بیش از حد برای مقابله با آن بسیار وقت گیر و گران است و می تواند باعث بی ثباتی زمین شود.

به همین دلیل ، اغلب از سیستم های آبگیری قبل از زهکشی استفاده می شود ، و تعدادی از تنظیمات که در حال حاضر دستگاه های تصفیه نصب شده اند ، وجود دارد که به شما امکان می دهد از بروز هرگونه مشکل آب و لجن جلوگیری کنید.

در iSeekplant ، تعداد زیادی تأمین کننده پمپ آب وجود دارد که سیستم های آبگیری را در Brisbane ، سیدنی ، ملبورن و سراسر استرالیا ارائه می دهند که برای استخدام در دسترس است.

پمپ های بالا

از پمپ های سر بلند در سایت هایی استفاده می شود که نیاز به پمپاژ مایع با سربشی یا پمپاژ آب در مسافت های طولانی دارند. به طور معمول پمپ های سر بالا به دلیل ماهیت سنگین پمپ و امکان ارائه پمپاژ آب با فشار زیاد ، می توانند جریان های بیشتری را تحمل کنند.

پمپ های آب قابل حمل

اگر به دنبال سیستم پمپاژ قابل حمل هستید که بتواند به سرعت آب را از یک قایق ، زیرزمین یا بخاری آب بیرون بکشد ، پمپ آب قابل حمل بهترین گزینه است. این پمپ ها همچنین به عنوان پمپ های انتقال آب قابل حمل گفته می شوند همچنین این پمپ ها می توانند در پمپاژ آب در محل اقامت یا هر مکان که نیاز به انتقال آب از منطقه به محل دیگر دارند کمک کنند زیرا این امر می تواند فشار آب خط را افزایش داده و به آبیاری چمن ها و باغ ها کمک کند.

بسیاری از تأمین کنندگان قابل حمل پمپ بر روی سکوی iSeekplant ، واقع در بریزبن ، ملبورن ، پرت و سراسر کشور وجود دارند که راه حل های اجاره پمپ های قابل حمل را با نرخ عالی ارائه می دهند. امروز آنها را بررسی کنید.

پمپ های آب خاموش

پمپ های خاموش نام خود را به سطح کم سر و صدای تولید شده هنگام کار ، که به عنوان پمپ های خاموش شناخته می شوند ، می رسند. این پمپ ها که اغلب در سایت های ساختمانی استفاده می شوند که نیاز به کنترل آب سیلاب ، برنامه های فاضلاب دارند یا در حال انجام کار حفاری هستند ، این پمپ ها یک راه حل آرام را ارائه می دهند.

این پمپ ها با داشتن سایبان های مقاوم در برابر صدا ، سر و صدای در حال گردش یک پمپ آب معمولی را کاهش می دهند ، در حالی که فشار پمپ با کیفیتی را نیز ارائه می دهد.

پمپ های خاموش برای اماکن ساختمانی واقع در مناطق مسکونی یا محل کار که در آنها حداقل باید نویز نگه داشته شود مناسب است.

پمپ های شناور

سیستم های پمپ شناور یا زیر پمپ ها وسیله ای برای پمپاژ آب است که دارای موتور محصور درزگیر هرمتیکی نزدیک است که به بدنه پمپ متصل شده و اجازه می دهد تا پمپ در آب فرو رود.

با توجه به کارآیی بیشتر پمپ های جت ، پمپ های شناوری به جای کشیدن مایع ، مایعات را به سطح فشار می دهند. این روش پمپاژ آب مزایای زیادی دارد زیرا از بروز مشکل در حفره پمپ جلوگیری می کند که غالباً هنگام ایجاد اختلاف بین سطح سیال و پمپ ، مشکل ایجاد می کند.

پمپ های شناور معمولاً در یک سوراخ پایین می روند ، به طور معمول در سایتهای مسکونی ، تجاری و صنعتی که نیاز به استخراج آب دارند.

مشاغل رایج که به پمپ غوطه وری احتیاج دارند شامل پمپاژ در چاه های آب یا چاه های روغن در دکل های دریایی یا کارخانه های فاضلاب است. با این حال برنامه های کاربردی می توانند تا زهکشی ، پمپاژ فاضلاب ، پمپاژ صنعتی و پمپاژ دوغاب گسترش پیدا کنند.

اگر شما نیاز به استخدام پمپ آب دارید ، iSeekplant می تواند کمک کند! دایرکتوری ما حجم زیادی از تأمین کنندگان پمپ آب را در سراسر استرالیا ارائه می دهد.

این تأمین کنندگان کاتالوگ متنوعی از راه حل های پمپاژ و آبگیری آب را با توجه به انواع پروژه ها و عملیات در سراسر بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، پرت ، آدلاید و داروین و سراسر استرالیا ارائه می دهند! اگر از پمپ آب مورد نیاز پروژه خود اطمینان ندارید ، با شماره 1300 691 912 با ما در تماس باشید یا در اینجا چند دقیقه نرخ دریافت کنید.

مشاهده لیست فروش پمپ آب